۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲

یک روز تا آغاز چهاردهمین دوره لیگ برتر/

انتقال تمرینات شاگردان مرفاوی به ورزشگاه یادگار امام قم/ معرفی تیم داوری صبا و ذوب آهن

انتقال تمرینات شاگردان مرفاوی به ورزشگاه یادگار امام قم/ معرفی تیم داوری صبا و ذوب آهن

قم - خبرگزاری مهر: تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای دیدار خانگی هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صبا از روز شنبه در مکان اصلی تمرینات آماده سازی خود یعنی مجموعه ورزشی هلال‌احمر تمرین کرده و با توجه به برگزاری بازی با ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام قم، امروز و فردا در این ورزشگاه تمرین می‌کند.

این در حالی است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران کم تجربه مسابقات این فصل لیگ برتر پیام حیدری را به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته نخست از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرده است.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های پیام حیدری در لیگ چهاردهم بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم ذوب آهن اصفهان خواهد بود که از ساعت 19:30 دقیقه عصر پنجشنبه نهم مردادماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

حیدری داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و و ذوب آهن اصفهان را ابراهيم ميرزابيگي به عنوان کمک داور اول و حسن يوسفي به‌عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه ياسر همرنگ به عنوان داور چهارم و فريدون اصفهانيان به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صبای قم و ذوب آهن اصفهان دو عملکرد کاملا متفاوت را در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برجای گذاشته‌اند و صبا در میانه  جدول در مکان نهم قرار گرفت و ذوب آهن اصفهان در انتهای جدول و در مکان سیزدهم از خطر سقوط در هفته پایانی نجات پیدا کرد.

ذوبی‌ها در آخرین بازی قبل دیدار هفته نخست لیگ چهاردهم که در قم برابر صبای قم انجام داده‌اند با نتیجه 2 بر 1 شکست خورده‌اند در حالی که آن مسابقه از دور برگشت لیگ سیزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و صبا را عبدالصمد مرفاوی و ذوب آهن را فیروز کریمی هدایت می‌کردند.

نماینده فوتبال استان قم در لیگی که سه تیم در آن خطر سقوط را احساس می‌کنند، با تغییراتی اساسی گام به مصاف با حریفان می‌گذارد زیرا دقیقا 16 بازیکن از صبای قم جدا شده‌اند و البته تعداد 15 بازیکن نیز جایگزین آنها شده ولی کادر فنی صبای قم تغییری نکرده است.

در سوی دیگر میدان وضعیت ذوب آهن اصفهان متفاوت است، زیرا یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن آغاز به کار کرده و جایگزین فیروز کریمی شده و این تیم بازیکنان زیادی را نسبت به فصل گذشته لیگ برتر نیز تغییر داده است.

برگزاری نشست خبری سرمربیان صبای قم و ذوب آهن اصفهان در باشگاه صبا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در باشگاه صبا برگزار می‌شود.

عباس جهان‌بینی، اظهار داشت: با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی صبای قم، نشست خبری سرمربیان دو تیم یک روز پیش از بازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه صبا از روز گذشته تا پیش از مصاف با ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام قم تمرین می‌کند، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته سرمربیان دو تیم از ساعت 20:30 دقیقه چهارشنبه شب در دفتر باشگاه صبای قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه تصریح کرد:‌ آخرین تمرین ما پیش از این دیدار حساس پنجشنبه شب این هفته، چهارشنبه شب در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود و خوشبختانه تیم صبا بدون اینکه مصدوم یا محرومی داشته باشد برای مصاف با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آماده است.

وی افزود: کادر فنی ما به خوبی به حساسیت‌های بازی آگاه است و تمام تلاش آنها و بازیکنان تیم در تمرینات روزهای اخیر این است که صبا بتواند در مقابل ذوب آهنی که دو بار نایب قهرمان لیگ برتر شده و طعم نایب قهرمانی جام باشگاه‌های فوتبال را چشیده یک بازی خوب انجام بدهد.

جهان‌بینی عنوان کرد: صبای قم و ذوب آهن اصفهان از تمام تماشاگران فوتبال‌دوست هم‌استانی هم می‌خواهیم که برای حمایت از صبا به ورزشگاه یادگار امام بیایند و از همین آغاز فصل و به خصوص از امسال که تیم به قم منتقل شده حامی تیم باشند تا انشاءالله لیگ موفقی را پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: پیروزی در نخست بازی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم ذوب آهن اصفهان بسیار برای ما حائز اهمیت است به خصوص اینکه در خانه بازی‌ می‌کنیم و پیروزی برابر حریف در افزایش روحیه بازیکنان ما تاثیرات بسیار مفیدی برای ادامه فصل خواهد داشت.

نیازمند حضور تماشاگران قمی هستیم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: در حال حاضر بازیکنان ما در اوج آمادگی و کاملا با روحیه هستند تا بتوانند در بازی پنجشنبه شب از هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال شگفتی‌‌ساز شده و تیم مدعی ذوب آهن اصفهان را شکست دهند.

وی به نقش تاثیرگذار حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام اشاره ‌و بیان کرد: از تماشاگران ارزشمند تیم صبا می‌خواهیم که از هفته‌های آغازین لیگ از تیم حمایت و به خوبی تیم را مورد تشویق قرار بدهند چون صد درصد ما به حضور آنها در بازی روز پنجشنبه و دیگر مسابقات این فصل نیاز داریم.

لازم به ذکر است: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان از هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:40 دقیقه فردا پنجشنبه نهم مردادماه به میزبانی صبای قم در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

کد خبر 2340547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha